Ο Όλοφ Μέλμπεργκ θυμάται εκείνο το καλοκαίρι

lakiss

Φύγετε κόλακες από κοντά μου, δε θέλω να πάρω άλλο μέρος στα πανηγύρια σας. Εσείς που ξεροσταλιάζετε για μια οπαδικη μου υπόσχεση, δε γνωρίζετε με πόσους παλμούς τρέχει αυτή τη στιγμή η καρδία μου, τι βασανίζει τη σκέψη μου. Μια ανατριχίλα με έχει κυριεύσει από τότε που ξαναπάτησα το πόδι μου σε αυτή τη χώρα με το καυτό Ήλιο και δε λέει να με αφήσει. Που να βρίσκεται τώρα εκείνη? Λες να είναι κάπου ανάμεσα στο πλήθος και να με κοιτά με τα όμορφα εκφραστικά της μάτια. Χριστέ μου!…. Μόνο στη σκέψη, μου κόβονται τα πόδια, σταματά η ανάσα μου!……….

Είμαι καταδικασμένος να την αναζητήσω παντού….. Ναι θα ψάξω παντού θα ρωτήσω τις θάλασσες και τα βουνά, θα σκύψω στην άμμο θα γεμίσω τη χούφτα μου με βότσαλα και κοχύλια και θα τα αναγκάσω να μου δείξουν το δρόμο , το δρόμο που οδηγεί στη μελαχρινή μου γοργόνα που κάποτε άφησα πίσω, που κάποτε αγάπησα ……….

Θέλω να τη ξαναδώ, θέλω να με πάρει μαζί της στο παράδεισο μας , να διώξει τη θλίψη μου για πάντα , να με μεθύσει με τα φιλιά της όπως τότε. Θέλω να πιάσω το χέρι της και να τρέξουμε πλάι στο κύμα, να νικήσουμε τον άνεμο και ύστερα να αγκαλιαστούμε και να συρθούμε στην άμμο σαν ερωτευμένοι έφηβοι. θέλω να δω το ηλιοβασίλεμα να χάνεται στο απέραντο γαλάζιο και μια πορφυρή ηλιαχτίδα φωτός να πάρει πνοή μέσα από τα μάτια της, εκείνα τα σαγηνευτικά μαύρα μάτια που με ζαλίζουν. Θέλω να την ξαναδώ να χαϊδέψω το στήθος της να ξαναγεννηθώ μέσα της. Θέλω να μυρίσω τα μαλλιά της και να αναστηθώ …. Θέλω να ξαναζήσω εκείνο το καλοκαιρι…….Την αγαπώ !

Σαν με κοιτάς ηλιοβασίλεμα στα μάτια σου φωτιά καίγομαι μέσα στη δική στου τη ματιά λιώνω σαν φλόγα την αυγή σαν με κοιτάς…..

Ερωτικός όσο πότε ο Ειδήμων της μπάλας!

6 Σχόλια

Filed under Έρωτας, olof melberg, romance

6 responses to “Ο Όλοφ Μέλμπεργκ θυμάται εκείνο το καλοκαίρι

  1. LEKES

    idios o xrhstos nomikos einai!!!!!

  2. Οσο παρακολουθω το σχετικο βιντεο που ανεβασαμε με τον ολοφ να περπατα στο ακρογιαλι και να νοσταλγει τον ερωτα δακρυζω απο συγκινηση. Ολοφ γερα!

  3. stewie-griffith

    Μπορώ να κάνω μια παραγγελιά;;

    Θέλω αφιέρωμα σε Ογκουνσότο – Σισέ… γίνεται;;;

Σχολιάστε

