Ποιός απαρνήθηκε την εθνική?

Τα είχα φτιάξει όλα υπέροχα μέσα στο μυαλό μου. Κοκα κόλες να παίζουνε πολλές, παγωμένες μπύρες σε κουτάκι αλλά και σε βαρελάκι, πίτσες σπέσιαλ με μπέικον, ζαμπόν και τυριά –  έβαλα και μία με ανανά για το κάτι διαφορετικό. Μετρούσα ώρες για το ματς της εθνικής με τη Ρωσσία όπου όλη η παρέα θα μαζευόταν για παρακολούθηση του ποδοσφαρικού υπερθεάματος με συνοδεία ακραίας κατανάλωσης φαγητού και ποτών. Είχα διαβεβαιώσει τον εαυτό μου πως θα γινόταν πανικός.

Και έφτασε η ώρα. Πήρα τηλέφωνο τον ειδήμων για τα διαδικαστικά, η απάντηση του όμως με άφησε αμίλητο στο ακουστικό «ε, ξέρεις τελικά δε θα το δω το ματσάκι γιατί ε, σάββατο είναι, θα πάμε σε ένα έργο γερμανικό που παίζεται αφού ξέρεις πως είμαι σινεφίλ ρε συ, μη με πιέζεις τώρα».

Έπεσα απο τα σύννεφα αλλά δεν πτοήθηκα. Αμέσως πηρα τηλέφωνο το Βαγγέλα που έχει παίξει και μπάλα σε υψηλό επίπεδο σε μουντιαλίτο στο Ρέντη. «Δε θα μπορέσω σήμερα γιατί έχω επέτειο με την κοπέλα μου και θα κάτσουμε να δούμε το Νότινγκ Χίλλ και να κάνουμε αγκαλίτσες»

Ανάλογη απάντηση απο το Νάσο, που κάποτε τον λέγαμε «το λιοντάρι της κερκίδας». Θα πήγαινε νωρίς το πρωί για κυνήγι και ήθελε να την πέσει νωρίς. Τον παρακάλεσα τουλάχιστο να πει στον ξαδερφό του, αλλά ήθελε να δει λεει το Λαζόπουλο στην επανάληψη γιατί τον είχε χάσει την Τρίτη. Ο κουμπάρος του απο την άλλη έχει φύγει τριήμερο στα νησιά.

Αποκούμπι μου ο Μπάμπης. Ο ξερόλας αυτός της μπάλας, θα τον δελέαζα σίγουρα με τα φαγητά και τα ποτά, ήμουν αποφασισμένος να τα πληρώσω όλα εγώ, του έταξα και 3 λίτρα παγωτό κι ας τον ακούω να κάνει πιο εκνευριστικά σχόλια κι απ το Θεοφιλόπουλο. «Ρε φίλε απ τη στιγμή που εμείς έιμαστε στους καναπέδες και στις εξέδρες είναι ο Ζαχαράτος, τί να δεις απο την εθνική? » ηταν η απάντηση του πριν μου το κλείσει στα μούτρα.

 

 

Που οδεύουμε? Που οδηγείται αυτή η κοινωνία? Οι ορκισμένοι ποδοσφαιρόφιλοι προτιμάνε κάθε λογής άλλη ασχολία απο το να δούνε το κρίσιμο ματς της Εθνικής μας «αγαπημένης»?

(ο τόνος της φωνής χαμηλώνει, σκοτάδι πέφτει κι ένα χαμηλό βιολί παίζει νοσταλγικά)

Θα καθίσω μόνος μου σήμερα στον καναπέ, φορώντας τη φανέλα του Στέλιου Βενετίδη και θα τα φάω όλα μόνος μου. Θα σκάσω απ το φαγητό. Η μπύρα θα μου τρέχει απο το στόμα. Αλλά θα είμαι εκεί για το ποδόσφαιρο ρε γαμώτο. Ο δωδέκατος παίχτης της γιγαντοαφίσας στην Κηφισίας, εγώ. Ο πιο πιστός οπαδός.

..προπονητής της εξέδρας

13 Σχόλια

Filed under Εθνικη

13 responses to “Ποιός απαρνήθηκε την εθνική?

  1. Με τις επιτυχίες της εθνικής, έγινε μόδα. Τώρα θα μείνουμε πάλι εμείς κι εμείς που θα παρακολουθούμε ως και τα φιλικά με την κάθε Σαουδική Αραβία… Ίσως να είναι καλύτερα έτσι…

  2. stewie-griffith

    Κι εγώ μαζί σου προπονητή…
    Όχι μόνο είδα την εθνική, αλλά έβριζα με γεμάτο πίτσα στόμα και τους Ρώσους (και τον Ιμπραΐμοβιτς όποτε δεν έκαναν τίποτα οι Ρώσοι) και δεν σταμάτησα να τρώω πριν δω όλες τις δηλώσεις και δεν πήγα για ύπνο πριν μου επιτρέψει η ΝΕΤ.

    Αυτό είναι αφοσίωση όχι η φάτσα του Ζαχαράτου που χαζοχαίρεται στην κάμερα. Θα πρέπει να είναι ο μόνος που πανηγύρισε το γκόλ της Ρωσίας. «Το φάγαμε καλέ! Το φάγαμε!»

  3. magale ayto einai to logiko….
    tha meinoume atoi pou imastan
    aytoi pou tin vrizoume kai gkriniazoume oli tin ora
    tora oloi oi ipoloipoi tha vroun kamia nea moda na asxolounte
    den peirazei omos kalitera etsi(opos leei kai o hopkins)

  4. coachp

    amigo, εγώ μια ερώτηση έχω μόνο…
    Καλά είσαι? Θες να σου φέρω κανα ντεπόν, κατι τις? Αν ήπιες και έφαγες τόσο, θα ξαναγράψεις σε κανα μήνα. Και ως τότε θα μείνει μόνος ο ειδήμων. Δηλαδή θα υπολειτουργεί το Blog, αφου αυτός έχει χαθεί εδώ και καιρό… Σινεφίλ βλέπεις…

  5. hopkins ισως και χειροτερα. φιλικο με σαουδικη αραβια με το ζαχαρατο διπλα σου? δε λεει

    stewie-griffith εγω παλι το ζαχαρατο τον κοβω να λεει «παμε καλε ελλαδα» με το δικο του μοναδικο σκερτσο και μπριο

    don quixote τωρα με νινη και μητρογλου παμε για νεα γενια επιτυχιωνε

    coachp μολις τωρα ξεφουσκωσα απ το φαι. ο ειδημων μπορει να μας εχει γραψει προσωρινα, θα επανελθει ομως δριμυτερος

  6. Και εγώ μόνος την είδα… ο Ενας δούλευε, δύο έλειπαν εκτός Αθηνών, ο άλλος πήγε για ύπνο… είμαστε σοβαροί; …
    Επρεπε να τον δούμε μαζί…

    Χάσαμε λέει… ε και; Πρώτη φορά είναι; Κλάστε με τώρα ρε προπονητές, όλοι… Εαν παίζαμε έτσι και τελικά κερδίζαμε απο κώλο, όλοι σήμερα θα μιλούσαν για την φοβερή Εθνική… ΟΥΣΤ!

    Lykos…

  7. LEKES

    kai o Zirianov (opws kai an grafetai) sto peiratiko.

    Vre mhpws h Mpoumpoulina htan rwsida?

  8. fytosport

    Προπονητή κουράγιο! Στα πεταμένα χειμωνιάτικα βράδια του εγχώριου πρωταθλήματος θα ξαναβρείς παρέα.
    Ξέρεις, τους καμένους με την μπάλα. Δεν είναι οι γκλαμουριές για εμάς.
    Και ο τελικός του τσου-λου πολύ μας είναι.
    Βάλε μπαράζ ανόδου Καρδίτσα (ΑΕΚ Β)- Ηλιούπολη ή κάτι αντίστοιχο και όποιος έρθει να το δει μαζί σου, αυτόν να υπολογίζεις και στους τελικούς μουντιάλ για παρέα.

  9. egw xtes eida to rwsia souidia. de ftaiw. to palepsa. evala net kai eida ti fatsa tou karagkouni na klaei sto xortari. to afisa stin et1. matsara. vazw net na dw ta sxolia gia to mats tis ethnikis. mpourou mpourou kai apo pisw edeixne mono to gol tou xaristea. 39 fores. eleos.

  10. lyko-τσοπανη, δεν τα ξερεις βρε αδερφε πως πανε τα πραματα?

    lekes αυτος ο παβλιουτσενκο ειναι φοβερη ποδοσφαιροφατσα.

    fytosport σε λιγο θα καταντησουμε να βλεπουμε και αγωνες μουντιαλιτο

    rayman οκ ορθως επραξες, πολυ καλυτερο ματς – εγω τα χαζευα σε καφετερια ταυτοχρονα. η εκπομπη της ΝΕΤ ειναι πολυ σκληρη πρεζα

  11. ειδημων

    Χαρακτιριστικη η απουσια της εθνικης μας ξανθιας , της Ναντιας, απο τις εξεδρες των αυστριακων γηπεδων…(ξερετε το γκομενακι το ξανθο που ολοι χαζεψαμε στο ευρομπασκετ) … …. Η ξανθια σεξοβομβα μας προσφερει απλοχερα καυτα ενσταντανε οταν τα φλας των φωτογραφων αστραφτουν για παρτη της ενω ορκιζεται σε προσφατη συνεντευξη της οτι της αρεσει να το κανει μεσα σε ταξι οταν εκεινο βρισκεται εν κινηση. ….αχ! Ναντια μας ελειψες περισσοτερο και απο ενα κερδισμενο βαθμο!
    Η επιστροφη του ειδημονα πλησιαζει …υπομονη!

  12. coachp

    Ασε ρε ειδήμων τα ψόφια! Σαν τον Γκάνταλφ έχεις καταντήσει. Χτυπάς ξαφνικά και εξαφανίζεσαι…

  13. πραγματικα ρε ειδημων. εχεις γινει γραφικος με τις συνεχεις επιστροφες 😀

Σχολιάστε

