Ειδημων : «Ριμπο με ξεφτίλισες»

Όταν τελείωσα το άρθρο μου για τον Ριβαλντο γέμισα το ποτήρι μου με ένα Τζονι, άφησα το σώμα μου να χυθεί στη μεγάλη καρέκλα του γραφείου, χαλάρωσα τη γραβάτα μου και ελευθέρωσα το πόδι μου από την ασφυκτική πίεση των ολοκαίνουργιων υποδημάτων μου από δέρμα Πάνθηρα. Ήμουν πεπεισμένος ότι η πένα μου έπραξε σωστά τελειώνοντας μέσα σε 30 γραμμές το γέρικο βραζιλιάνικο άλογο, το πάλε ποτέ καθαρόαιμο των παγκόσμιων γηπέδων. Κοιτάζοντας για πολλοστή φορά περήφανα το σκληρό τίτλο (Ριμπο φαφλατά σκάσε) έντυσα το πρόσωπο μου με ένα μειδίαμα δικαίωσης όταν το τηλέφωνο χτύπησε αναπάντεχα διακόπτοντας τον αυτοθαυμασμό μου. Ίσως το περασμένο της ώρας, ίσως ο ανήσυχος τόνος του τηλεφώνου πάντως κάτι μέσα μου με εμπόδιζε να απαντήσω. Το διαολεμένο δεν έλεγε να σιγήσει. Σήκωσα ανήσυχα το ακουστικό όταν από την άλλη άκρη της γραμμής ακουστικε ράθυμο αλλά βαρύ και άγριο το ξεφύσημα (σαν του Νταρθ Βειντερ ένα πραμα) του αγνώστου φαρσέρ.

Δεν κρύβω ότι οι παραπάνω γραμμές προσπαθούν ανεπιτυχώς να περιγράψουν ότι πρόλαβα να ονειρευτώ σαν με πείρε ο ύπνος πάνω στο πληκτρολόγιο εκείνη τη νύχτα που ανέβασα το ποστ φωτιά για την ανυπαρξία του φετινού Ριβαλντο. Για να είμαι ειλικρινής ούτε πανάκριβα υποδήματα φορούσα παρά κάτι παλιές ξεβαμμένες πιτζάμες αλλά ούτε ουίσκι έπινα παρά μόνο ένα ποτήρι κόκα κόλα λάιτ. Είμαι σίγουρος ότι αν συνέχιζε η φαντασίωση στο ίδιο μοτίβο θα ήταν γιοματη με μυστήριο , όμορφες γυναίκες και αινιγματικές φιγούρες και ίσως προσέγγιζε την ατμόσφαιρα κάποιας περίεργης ταινίας του Ντειβιντ Λιντς. Ήρθε όμως το χαμόγελο του Βραζιλιάνου αινιγματικό όσο και της Τζοκοντα και σιχαμένο όσο και του «σαγόνια» με τη σιδερένια μασέλα από τις ταινίες του Τζειμς Μποντ να διακόψει απότομα την ονείρωξη μου κανοντας με να πεταχτώ άγαρμπα από τη θέση μου με αποτέλεσμα να χύσω την κόκα κόλα στο πάτωμα ( Και η γαμημένη η κόκα κόλα όσο και αν την ξεβγάλεις από το πάτωμα εκείνο θα κολλαει για πολλές μέρες και είναι πολύ σιχαμερή η αίσθηση της γυμνής πατούσας πάνω στην κολλημένη γλίτσα).

Βλέποντας το χθεσινό ντέρμπι και την ολοκληρωτική εμφάνιση του γέρο-ριμπο κρύφτηκα ωσαν την στρουθοκάμηλο. Το μόνο που μπορώ να απαντήσω σε αυτό το σατανικό χαμόγελο του μεγάλου βραζιλιάνου είναι ότι δήλωσε και ο Αντώνης ύστερα από την ξεγυρισμένη τετραπλή σφαλιάρα του Ριμπο και της ομάδας του..
«Θα μπορούσα να πω πολλά πράγματα, αλλά όλα θα ακουστούν σαν δικαιολογία»

Ριμπο με διέψευσες στεγνά και ολοκληρωτικά. Τελικά σε αυτό το παράλογο πρωτάθλημα που βιώνουμε ό,τι και να προβλέψεις ποτέ δεν είσαι σίγουρος ότι θα επαναληφτεί. Τιμή και δόξα στον μεγάλο βραζιλιάνο ξεδοντιάρη που απάντησε με το δικό του τρόπο στην αλαζονεία του ειδήμονα και του Κοκκαλη!

Τώρα για το ματς μη περιμένετε καμία ανάλυση…..Ψυχωμένος- Πεθαμένος 4-0 και λίγα ήταν.

Ριμπο με ξεφτίλισες ……by idimon!

12 Σχόλια

Filed under ΑΕΚ, Θρύλος, Ντέρμπι, Ριβάλντο

12 responses to “Ειδημων : «Ριμπο με ξεφτίλισες»

  1. LEKES

    isws o gero-ribo na sou dwsei tis pantofles tou gia na mhn patas sthn glitsa ths coca-cola

  2. ποιος Ριμπο.
    εγω τον Εντινιο έβλεπα μόνο.
    βγάζει καταπληκτική σέντρα στο Μπλάνκο στο πρώτο γκολ και πλασάρει σωστά στο δεύτερο. γενικά μεγάλο κελεπούρι φαίνεται.

    παρόλαυτα χτες έφτανε η παθιασμένη προσπάθεια 4-5 παιχτών που ξεχωρίζουν απο τη μετριότητα της ΑΕΚ για να διασύρουν αυτόν τον Ολυμπιακο που μαθαίνω πως ειχε να δεχτει 4 γκολ καμια εικοσαετία.

    φοβερό πράμα αυτή η ψυχολογία στο ποδόσφαιρο

  3. coachp

    Ρε σεις, τα 5 γκολ στο πρωτάθλημα εχει φτάσει ο Εντίνιο. Το εγραψα και εγώ ως τιπς της αγωνιστικής. Και απο οτι μαθάινω είναι και 24άρης, οχι στην ηλικία αλλα στο μέγεθος. Και εχει και κοιλιακούς σαν παγοθηκη. Καβλώσατε ε;;;

  4. coachp το ειδα χτες βραδυ 😀
    με πρόλαβες. θα έκανα ενα μινι tribute αλλα τελικα εστιασα στο Τζεμπουρ.

  5. Αυτος ο ριμπο δηλωνει οτι το ματς με τον γαυρο ηταν το πιο σημαντικο στην καριερα του!!!!
    Μα τι του εχει κανει αυτος ο Κοκκαλης ρε παιδια?
    Μηπως τον βασανιζε με πυρακτωμενο σιδερο πανω σε ενα κρεββατι με καρφια?

  6. αστο ειδημων.
    μπορουσες να χες γραψει ριμπο φαφλατα σκασε και παιξε μπαλα.
    αλλα οοοχι
    εσυ ηθελες να πεις οτι το γερικο αλογο ψοφησε..

  7. Ρε εσύ idimon μπορείς να γράψεις σε αντίστοιχο ύφος εναντίον όλων εκεί στην ΑΕΚ, μπας και δούμε πρωτάθλημα; 😛

  8. LEKES

    perimenw post gia tous gerous bakayoko/zurawski, lampriako/radzynski kai katsampi/mavrogenidi.
    etsi, gia to gouri

  9. redfan

    Εγω περιμενω τον Ριμπο στο Καραισκακη 😀

  10. εγω φανταζομαι λαμπριακο κατσαμπη σαν τους γερους της διαφημισης, με το λαμπριακο να θελει να αποταμιευσει και τον κατσιαμπη να τα τρωει σε γκομενιτσες

  11. LEKES

    diladh thewreis ton katsampi alani kai ton lampriako sofrwn?
    egw tous eixa anapoda.
    mhn ksexnas oti o lampriakos kapnizei kiolas. ara einai aliths

  12. καλα ναι το χα ξεχασει αυτο, αλλα θα του το κοψει ο Πανοπουλος.
    Λαμπριακος μου φαινεται ο τυπος που μενει ακομα με τη μανα του στο σπιτι.

    Ο Κατσιαμπης ο τυπος που μενει με τη μανα καποιου αλλου

Σχολιάστε

