Μικρής εμβέλειας ομάδα ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη

Για τον Ολυμπιακό η ευρωπαϊκή χρονιά είναι ήδη επιτυχημένη. Πέρασε απο δύσκολο όμιλο, με μεγάλα αποτελέσματα και τώρα, στους 16, κοιτάει στα μάτια την Τσέλσι, την περιόρισε σε απραξία στο πρώτο ματς στο Καραϊσκάκη, πήρε το πονηρό 0-0 και πάει στο Λονδίνο να τα παίξει όλα για όλα για το όνειρο.

Το 0-0 φυσικά είναι μεγάλο αποτέλεσμα, αν αναλογιστείς οτι η Τσέλσι έριξε όλους τους παιχταράδες της μέσα στο γήπεδο και κυνήγησε τη νίκη, αφού φυσικά εξασφάλισε πρώτα το μηδέν στην άμυνα. Κι αν σκεφτείς πως σε αυτή την ομάδα Μπάλακ και Σεβτσένκο τρώνε πάγκο.

Παρόλαυτα έχω την εντύπωση πως ο φίλαθλος του Ολυμπιακού, ο λάτρης του επιθετικού ποδοσφαίρου, αντιμετωπίζει μουδιασμένα την τακτική του Σερ Τάκη. Την επιτυχία ουδείς εμίσησε, το αποτέλεσμα ακόμα και με μέτρια απόδοση επίσης ουδείς. Όμως ο Ολυμπιακός χτες δικαίωσε το Σέρτζιο Κονσεισάο που σε πρόσφατες δηλώσεις του έλεγε πως
» O Ολυμπιακός στην Ευρώπη είναι μικρής εμβέλειας ομάδα»

Οι παίχτες της Τσέλσι διέσχιζαν σε διαστήματα του πρώτου κιόλας ημιχρόνου τα 2/3 του γηπέδου χωρίς να βρίσκουν αντίπαλο, έβλεπες 9 παίχτες του Ολυμπιακού μαζεμένους το πολύ 10 μέτρα έξω απ την περιοχή και στο τέλος, για να κρατήσουν το αποτέλεσμα οι 9 έγιναν και 10 και γύρναγε κι ο Κοβάσεβιτς να βοηθάει τον Πάντο. Ο Νικοπολίδης προσπαθώντας να σπάσει το ρυθμό, καθυστερόυσε κανα μισό λεπτό σε κάθε βολέ.

Εξαρτάται πως το βλέπει κανείς βέβαια. Άλλος μπορεί να γίνει εμπαθής και να λέει πως ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη παίζει σαν την Καλαμαριά και τη Βέροια. Άλλος να ισχυριστεί πως ΜΟΝΟ έτσι ελληνική ομάδα ποτέ κατάφερε να πετύχει κάτι απέναντι σε ισχυρότερο αντίπαλο (Εθνική, Ευρω-Παο του παρελθόντος, κλπ κλπ).

Απλώς, επανέρχομαι, ο φίλαθλος του Ολυμπιακου είναι μαθημένος στο επιθετικό ποδόσφαιρο. Θέλει το αποτέλεσμα με την Τσέλσι αλλά το θέλει με μπαλάρα. (είναι ο ίδιος φίλαθλος που στο παρελθόν γελοιοποιούσε την τακτική τσούκου τσούκου, πως γίνεται να δέχεται κάτι παρόμοιο τώρα)

υγ. Η μη συμμετοχή Μπελούσι στον αγώνα, φάνηκε τελικά να είναι σωστή. Λένε πως δε μπορούσε να αντέξει το «ρυθμό» του αγώνα κι όταν μπήκε κιόλας δεν έδειξε και πολλά πράγματα.
Όμως σε κάτι αντεπιθέσεις του Ολυμπιακού, με εξαίρεση το Γκαλέτι κανείς δε σήκωνε το κεφάλι να δει μπροστά, παρά δίνανε στον διπλανό τους ώσπου έφτανε στα άκρα και έβγαινε μια ψιλό καταδικασμένη σέντρα. Ο Μπελούσι ίσως μπορούσε να τρέξει τη μπάλα, να τριπλάρει, να βγάλει την κάθετη μπαλιά που την κατέχει. Και αν έπαιζε κι απ την αρχή, αλλιώς θα έμπαινε στο κλίμα του αγώνα.

Στο Στάμφορντ Μπρίτζ τα πράγματα είναι δύσκολα και συνήθως οι ελληνικές ομάδες όταν μπαίνουν στο αεροπλάνο για Αγγλία έχουν ήδη μετρήσει 3. Ποιος το αποκλείει όμως το διπλό με το φετινό Ολυμπιακό;

Advertisements

24 Σχόλια

Filed under Belluschi, Champions League, Sir Τακης

24 responses to “Μικρής εμβέλειας ομάδα ο Ολυμπιακός στην Ευρώπη

  1. stewie-griffith

    Ποιος το αποκλείει όμως το διπλό με το φετινό Ολυμπιακό;

    Εγώ.

  2. Τώρα παίζει με εμάς ο Ολυμπιακός.Ελπίζω να μην πάρει το ματς στα χαρτιά αν χάσει…
    Φορτσα ΠΑΟΚΑΡΑ!!

  3. LEKES

    pantws einai asteio na diavazeis stis efhmerides oti o olymbiakos sovareftike, oti «vgike o evrwpaios olymbiakos».
    ti egine? pathsame reset sthn istoria?
    an diavasw oti o olymbiakos exei «evrwpaiko kostoumi» parataw thn filathli mou idiotita

  4. redfan

    Δηλαδη για να καταλαβω εσυ τον τροπο που επαιξε χθες ο Ολυμπιακος πως τον ειδες? Ασχημο? Που δεν αφησε τον Ντρογκμπα να κανει ενα καλο σουτ πχ? Που τις 2 μεγαλυτερες ευκαιριες του αγωνα τις καναμε εμεις? Βεβαιως και θα μαρκαρει και ο Κοβασεβιτς εναν παιχτη δεν τον εχεις για να καθεται μονο μπροστα και να περιμενει την πασα..

  5. fytosport

    Διπλά για φέτος, τέλος!
    Σάββατο κοντή γιορτή!
    Ταμπούρι παντού!

    ( Περιμένατε το τσου-λου κουφάλες, ε? Εμάς δεν μας σκέφτεστε καθόλου που ανησυχήσαμε μήπως πάθατε τίποτα. Cheers! )

  6. stewie griffith, ποτε μη λες ποτε.

    αποστολης, τι τον περασανε τον βερον και τον σαλμον? σαπακια σαν τους ανελκα και λοιπους?
    παοκ ξερω γω , ενταξει

    lekes κοιτα. μη διαβαζεις εφημεριδες 😀
    αυτο παντως με το ευρωπαικο κουστουμι το ακουσα πριν στο αυτοκινητο και παραλιγο να τρακαρω

    redfan δε σε θυμαμαι να εκθειασες ποτε το πως λειτουργησε αμυντικα ο αστερας πχ που περιορισε τον κοβασεβιτς, δεν αφησε χωρους στο γκαλετι κλπ.
    φυσικα και επαιξε καλα ο ολυμπιακος, αλλα τα καλα του στοιχεια ηταν μονο τα αμυντικα

  7. Πράγματι, ομάδες σαν την Εθνική ή τον ΠΑΟ (παλιά) επιβλήθηκαν στον αντίπαλο, όχι με την τεχνική τους αρτιότητα / ανωτερότητα, αλλά επειδή έπαιξαν τόσο αμυντικά ώστε να μη μπορεί ο αντίπαλος να επιδείξει τη δική του. Υπάρχει όμως μια ουσιώδης διαφορά: Ο Ολυμπιακός δείχνει να μη θέλει να μείνει εκεί και να επανέλθει δυνατότερος σε ένα πιο επιθετικό σχήμα (σαν αυτό που έχουμε συνηθίσει). Αυτό θα φανεί (φαντάζομαι) του χρόνου.

    Διαφορετικά μεταγραφή σαν του Μπελούσι δεν εξηγείται. Εάν έμενε ικανοποιημένος με την τακτική τσούκου-τσούκου θα αγόραζε με τα €7M ένα ακόμα «σκύλο» αμυντικό χαφ για να είναι και πιο ασφαλής από τις απουσίες λόγω τραυματισμών.

  8. Το ότι η Τσέλσι, ακόμα κι αν διέσχιζε τα 2/3 του γηπέδου χωρίς αντίπαλο όπως λες, έκανε μία ευκαιρία στο 92, για μένα λέει πολλά.
    Μπορεί οι ολυμπιακοί να θέλουμε μπαλάρα, όμως οι νοοτροπίες του παρελθόντος ήταν τουλάχιστον αστείες. Καλά έκανε ο Νικοπολίδης και έτρωγε 2 λεπτά σε κάθε ελεύθερο, αν σκεφτείς πόσα γκολ έχει εισπράξει ο Ολυμπιακός μετά το 80 στο τς-λ.
    Όταν Βέροια και Εργοτέλης και κάθε άλλος ταμπουρώνεται φουλ, με γεια του και χαρά του. Εγώ δε θα κατηγορήσω αυτόν, θα κατηγορήσω τον Ολυμπιακό, που δε μπορεί, ακόμα κι αν η άλλη ομάδα παίζει με 11 στη μεγάλη της περιοχή, να βρει λύσεις. Αυτός που ορίζει το παιχνίδι για μένα είναι ο Ολυμπιακός, ας κάνει ότι θέλει η άλλη ομάδα (για Ελλάδα λέω τώρα,ε…).

  9. LEKES

    den einai kako na paizei amyntika (= realistika) mia omada. H Milan xtes epaikse me «dyo zwnes amynas» opws elege o kyr-Alekos Theofilopoulos. To thema einai na mhn eisai mono tampouromenos alla na exeis kai katoxh mpalas. Na prospatheis na paikseis estw kai parallila, xwris risko. Edw einai h diafora PAO tou tote h Olymbiakou tou twra enanti ths Proodeftikhs tou tote h ths Veroias tou twra.

  10. LEKES

    Oso gia ton kyr-Aleko … ti na pw. Sto 83 elege «exoume 7 lepta akoma kai h Milan PHRE apotelesma me thn empeiria ths». O kolitos tou apo dipla ekane kritikh ston Wenger «o Walcott den tha mporesei na allaksei kati se tessera lepta» kai to paidi eixe ena sout kai thn sentra pou xthpise sto dokari. A, re kai na empaine!!!!

    Menei na foresei kai o Theofilopoulos to evrwpaiko tou kostoumi

  11. Ως υγιής φίλαθλος του ΠΑΟΚ και λάτρης του επιθετικού ποδοσφαίρου, χαίρομαι κι αισθάνομαι υπερήφανος όταν βλέπω όλες τις ομάδες μας στην Ευρώπη, πόσο μάλλον για τον φετινό Ολυμπιακό που προσπαθεί για το κάτι διαφορετικό. Ο φετινός Ολυμπιακός κλήθηκε να ξεπεράσει τα όποια του Ευρωπαϊκά κόμπλεξ, τα κατάφερε περίφημα ως ένα σημείο, ενώ αυτό που κέρδισε είναι το γεγονός του ότι διαπίστωσε ότι «μπορεί». Ας του δώσουμε πίστωση χρόνου και βλέπουμε.

  12. akar

    Θεωρω οτι καλα πηγε ο ολυμπιακος στο παιχνιδι που θελησε να παιξει.Η αγγλικη ομαδα δεν επιασε καλη αποδοση,ομως,(δεν ξερω κατα ποσο επαιξε ρολο ο ολυμπιακος).Το φοβηθηκε λιγο παραπανω το παιχνιδι ο ολυμπιακος και θεωρω οτι δεν εχει κατι παραπανω να περιμενει στην Αγγλια,περα απο αυτο που του αναλογει.Δηλαδη,γυρω στο 5% πιθανοτητα προκρισης.Επισης,χωρις να εχω δει ολα τα ματς του γυρου,θελω να ρωτησω αν υπηρξε αλλη ομαδα που να επαιξε πιο αμυντικα?Ακομη και η σελτικ(που την θεωρω ισοδυναμη της ελληνικης καταφερε να σκοραρει δυο φορες).Αν καποιος αναφερει Μιλαν,εχω ενσταση οτι σκοπευει να χτυπησει το ματς στην Ιταλια(κατι που δεν ισχυει για τον ολυμπιακο)

  13. LEKES

    ma kai o olymbiakos «exei skorarei diplasies fores ektos edras kai exei paradosh sta dipla». Aftos einai o logos pou oloi lene oti me to 0-0, an mia omada phre pleonekthma einai o OSFP

  14. akar

    Παντως,το αστειο της ολης υποθεσης ειναι οι δημοσιογραφοι.Ακουσα χαρακτηριστικα να λεγεται οτι η ισοπαλια του παναθηναικου ειναι κακο αποτελεσμα ενω του ολυμπιακου χρυσο.Δηλαδη,ειναι κακο αποτελεσμα το χ,σε μια εδρα μιας ισοδυναμης(λεμε τωρα),αν οχι καλυτερης,ενω το χ στην εδρα σου με μια πολλων κλασσεων καλυτερης ομαδας χρυσο γιατι θα το χτυπησεις στην εδρα της??

  15. adamo εχεις δικιο!
    και δεν ειναι ευκολο να γινεις μεγαλη ομαδα σε μια μερα, παντως συμφωνω κι εγω πως ο ολυμπιακος ειναι σε σωστο δρομο. οχι μονο με τις επιλογες εντος γηπεδου.
    πχ οτι παιζει σε δικο του γηπεδο, οταν οι αλλοι γιορταζουν μιζερα τα 100 χρονια τους με σοκολατακια στη λεωφορο ή ψαχνουν οικοπεδο, οτι λεει καλα λογια ο πλατινι (ενω παλιοτερα ο φεργκιουσον επικαλουταν τον ολυμπιακο ως χειροτερη ομαδα της ευρωπης), οτι γραφονται μελη πελε και μαραντονα και αλλα πολλα

    neropistolero, συμφωνουμε καλα εκανε.
    επισημαινω απλως την αντιφαση να πανηγυριζει καποιος για το ταμπουρωμα με Τσελσι και να κατηγορει αντιστοιχες τακτικες αλλων ομαδων.

    lekes νομιζω πως ο ολυμπιακος του τωρα δεν παραδεχεται τις ομοιοτητες με τον παο του τοτε.

    κυρ αλεκος οτι και να πεις ειναι λιγο, ορεξη να χεις να σημειωνεις ατακες
    αυτο με τον σεεντορφ που βγηκε αλλαγη και ειχε τρεξει 10χλμ αλλα μαλλον ηταν περπατημα?

    φρονιμιτη, φρονιμα τα λες. ο ολυμπιακος μπορει και ειναι σε καλο δρομο

    akar βλεποντας χτες τη μιλαν, ειδα στην αρχη πολυ αμυντικο παιχνιδι με τη διαφορα οτι μεχρι το τελος εβλεπες 5-6 παιχτες να τρεχουν πανω απ τη σεντρα και να πιεζουν. επισης εχει παιχτες που με ανεση παιζουν καθετο ποδοσφαιρο

    lekes ενταξει τι πλεονεκτημα, μιλαμε για την τσελσι που δε θα ανοιχτει ακομα και να χανει 0-2 στο 80
    δυσκολο να τη βρει ο ολυμπιακος μποσικη

    akar, εξαρταται τι περιμενεις απο καθε ομαδα. αν βαλεις οτι απο τον ολυμπιακο δεν περιμενεις προκριση, το χ που του παρατεινει την ελπιδα για ενα ακομα ματς, ειναι θετικο.
    για τον παο που περιμενεις να προκριθει, το 0-0 ειναι πονηρο λογω του πιθανου εκτος εδρας γκολ της ρειντζερς.
    ετσι, για να γινω κι εγω λιγο συνηγορος των διαολων

  16. akar

    Για αυτον ακριβως τον λογο ανεφερα οτι εχω ενσταση αν καποιος μου απαντησει Μιλαν στο ερωτημα μου.
    Για τον παο θεωρω οτι ολοι οι λογικοι φιλαθλοι εδιναν 50-50 για προκριση.Πλεον δινω 55.Και αν αναλογιστω το παιχνιδι του παο μαλλον χρυσο ειναι το χ.Για τον ολυμπιακο εδινα 10%(ειμαι αισιοδοξος).Πλεον δινω 5%.Και αν αναλογιστω το παιχνιδι του ολυμπιακου μαλλον απο καλο εως ασχημο ειναι το χ.

  17. 17/09/1997 Τσάμπιονς Λιγκ: Ολυμπιακός – Πόρτο 1-0
    27/11/1997 Τσάμπιονς Λιγκ: Πόρτο – Ολυμπιακός 2-1
    16/09/1998 Τσάμπιονς Λιγκ: Πόρτο – Ολυμπιακός 2-2
    25/11/1998 Τσάμπιονς Λιγκ: Ολυμπιακός – Πόρτο 2-1
    21/09/1999 Τσάμπιονς Λιγκ: Πόρτο – Ολυμπιακός 2-0
    03/11/1999 Τσάμπιονς Λιγκ: Ολυμπιακός – Πόρτο 1-0

    Αυτά είναι τα αποτελεματα της Πόρτο με τον «μικρής εμβέλειας» Ολυμπιακό!

  18. akar ωραια τα στατιστικα σου. σημερα θα δουμε ομως 😀

    sid_iron εχεις κανει ερευνα και μ’αρεσεις.
    Η Πορτο βεβαια καπου εκει που σταματανε τα αποτελέσματα σου, κατέκτησε Ουέφα και Τσαμπιονς Λιγκ. Κι ο Κονσεισαο επαιξε καλη μπαλα στην Ιντερ.
    Οπότε, έχει καποιες παραστάσεις που επιβεβαιώνουν αυτά που δηλώνει.
    Οχι οτι είναι μικρή ομάδα, αλλά οτι τον αντιμετώπιζαν ως τέτοια

  19. Ναι αλλά στη συνέντευξή του είπε ότι τον αντιμετώπισα με την Πόρτο και μπορώ να πω ότι «είναι μικρής εμβέλειας». Μίλησε συγκεκριμένα για τους αγώνες μεταξύ τους! Από εκεί και πέρα οκ..είναι άλλο θέμα!

  20. coachp

    Ρε φίλε σιδηρόν,αφού ετσι τον αντιμετώπιζαν τον Ολυμπιακό. Τι θες δηλαδή, να κατεβάσω ολα τα στατιστικά τις τελευταίες 11 χρονιές του γαυράουα στο τσου λου??? Ή να σου πω τις δηλώσεις του Φέργκιουσον???

  21. sid_iron, παραδεχομαι πως εχεις ενα δικιο. Ενδεχομενως η δηλωση του Κονσεισαο να μη γινοταν αν δεν υπηρχε το επικειμενο μεταξυ τους ματς. Ηταν λιγο δηλαδη και για να αναψει τα αιματα. Παρολαυτα, αν δεχτουμε πως ειναι παιχτης που δεν εχει αναγκη να κερδισει τον κοσμο, αφου ειναι ηδη φτασμενος, τοτε πιθανοτατα λεει ειλικρινα αυτα που εχει ζησει. Οτι δηλαδη τα ματς με τον Ολυμπιακο, ακομα και η πορτο τα αντιμετωπιζε σαν ματς με μικρη ομαδα (Ασχετα αν το αποτελεσμα δεν τη δικαιωνε)

    coachp οπως ειπα και πιο πανω (νομιζω), ετσι ειναι, αλλα πλεον αλλαξαν τα πραγματα. Πλατινι, Πελε, Μαραντονα και επικεινται κι αλλοι προσκυνανε το μεγαλειο του θρυλου

  22. gary εχεις κατοχικο συνδρομο 😀

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s