Αποκλειστικό: Άρθρο του Μπάμπη Χριστόγλου από το μέλλον !!!!!

Ύστερα από την χτεσινή (τρομακτική) είδηση (ακολουθήστε το λινκ) καβάλησα την χιλιάρα μηχανή του χρόνου και ταξίδεψα στο μέλλον. Πήρα μια σπορτντει και διάβασα τυχαία ένα άρθρο του Προέδρου του Πας Μπάμπη Χριστογλου. Το έφερα πίσω και νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον να το θέσω υπό την κριση του φίλαθλου κοινού.

——-

Προσοχή στον Πας

Τη μέγιστη προσοχή χρειάζεται να δείξει η κόκκινη αρμάδα για να περάσει αλώβητη από την σκληρή έδρα του Πας και έτσι να μείνει μακριά από τους διώκτες της και να βρεθεί πιο κοντά στον 15 τίτλο σε 16 σεζόν. Πρέπει να κρατήσει στην άμυνα το μηδέν και ύστερα με δύο γκολακια να τελειώνει γρήγορα με την ομάδα της ηπείρου. Θα με πείτε γκρινιάρη το ξέρω αλλά εγώ τα λέω εδώ και χρόνια ότι η ομάδα θέλει δυο παιχταράδες για τα μετόπισθεν. Ξέρω ότι στην Ελλάδα οι υπερπαικτες του θρύλου είναι μια χαρά για να κάνουν γιογιο τους αντιπάλους τους αλλά με μια ενίσχυση στην άμυνα θα ανεβαίναμε 200 επίπεδα πιο πάνω από τους άλλους από τα ήδη 300 που είμαστε τώρα. Επίσης ο θρύλος θέλει και 3 παιχτακια στο κέντρο να κόβουν και να ράβουν ενώ με ένα επιθετικό ‘μπακ απ’ του 40αρη κοβασεβιτς νομίζω ότι χτυπάμε και τελικό τσαμπιονς. Αλλά για τον τελικό έχουμε καιρό .

Τώρα τα κεφάλια μέσα για να βγάλουμε την αγγαρεία που λέγεται ελληνικό πρωτάθλημα που η κακιά μας η μοίρα μας βάζει να παίζουμε κάθε χρόνο ενώ η ποιότητα της ομάδας είναι για ισπανικό ή έστω ιταλικό. Αν και νομίζω ότι ο ολυμπιακός, όπως επίσης έχω πει προ πολλού, έπρεπε να έχει στις τάξεις του τον Καπέλο ή έστω τον Λιπι (και μη μου πείτε ότι είναι ήδη στη σύνταξη) δε θα γκρινιάξω άλλο και θα δώσω πίστωση χρόνου στον τωρινό προπονητή Αλέκο Αλεξανδρή (άμα όμως τα κάνει σκατά μη γυρίσετε και μου πείτε ότι τα έλεγε σωστά ο Μπάμπης).

Ας πάμε στον αγώνα τώρα. Εγώ πιστεύω ότι ο Πας πονάει στο δεξί άκρο εκεί που ο 42χρονος τζόλε μπορεί να κάνει παπάδες ενώ αν τον πιέσεις στην άμυνα κάνει εύκολα το λάθος. Να προσέξει ο ολυμπιακός τον νέο βραζιλιάνο που έφερα για την επίθεση αν και έχω πει στον κοουτς Τάσο Μητροπουλο να μη τον χρησιμοποιήσει σε όλο το παιχνίδι. Με υπομονή στο παιχνίδι του μπορεί να φύγει εύκολα από μια δύσκολη έδρα. Εγώ έδωσα την ανάλυση μου…. αν θέλει ο Αλέκος μπορεί να την ακούσει. Ο Πας το καμάρι της ηπείρου , ο αγιαξ της φτωχότερης περιφέρειας της Ευρώπης θα τα δώσει όλα όπως τα έδωσε και με τους βαζελους και την Αεκ που έφυγαν από τα Γιάννενα με δύο γκολακια έκαστος και με δύο παίκτες τους στο φορείο. Εγώ η προεδραρα του Πας έχω τάξει στους παίχτες το τρελό πριμ των 2 ευρω για νίκη επί του θρύλου ( αν σκοράρουν πάνω από 0 γκολ θα τους αφαιρώ 100.000 ευρο από το μισθό τους).

Δε ξέρω τι θα κάνει ο θρύλος μου αλλά εγώ πρέπει να στηρίξω τον Πας και να φανώ αντάξιος του προεδρικού θώκου μου. Εγώ θα χαιρετίσω την ομάδα του θρύλου στην πόλη μας και θα της πω αστειευόμενος «καλώς τα 0-3» .

Άντε ομάδα περνάμε από τον Πας και μετά άσε τους άλλους να ονειρεύονται!

Υ.Σ αυτή τη φορά σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ο Βραζιλιανός Ζουαν είναι έτοιμος να υπογράψει στο θρύλο . Μιλάμε ότι αυτή τη φορά η μεταγραφή είναι κλεισμένη …εντάξει?

Μπάμπης Χριστογλου
Δηλωμένος οπαδός θρύλου και Πρόεδρος Π.Α.Ε Πας Γιάννενα

——-

Το δεξί μπακ και ο ειδήμων της μπάλας στηρίζει τον θεό Μπάμπη στο νέο του ρόλο και πιστεύει ότι όταν έρθει εκείνη η ώρα στο εγγύς ή μακρινό μέλλον να αντιμετωπίσει τον αγαπημένο του γαύρο δε θα επιτρέψει την συνωμοσιολογια (το όποιο του λαού) γύρω από το παιχνίδι να επικρατήσει της πραγματικότητας …..αν και διατηρώ τις αμφιβολίες μου!

1 σχόλιο

Filed under παπατζες, παράγοντες, Αποκαλύψεις, Θρύλος, Μπάμπης Χριστόγλου, Πας Γιάννενα

One response to “Αποκλειστικό: Άρθρο του Μπάμπη Χριστόγλου από το μέλλον !!!!!

  1. Χεχεχεχεχε….Affiliated club του Θείου,ο ΠΑΣ, με το έτσι θέλω 😛
    Τώρα ως προέδρας,ο Mπάμ θα συνεχίσει κανονικά εκπομπές και αρθρογραφία ή θα ησυχάσουμε επιτέλους; 😛

Σχολιάστε

