Τεροβιτσα γύρνα πίσω

Ο καιρός είναι μελαγχολικός και κρύος και η καρδιά μου ξεροσταλιάζει πάνω σε ένα πικρό αντίο. Με αυτό το σεξπηρικό (άθλιο) ρίμα θα ήθελα να εκφράσω την λύπη μου για την αποχώρηση τεροβιτσα από την ενεργό δράση.
Όταν διάβασα την ανακοίνωση έσπασα μέσα μου και ύστερα κύλησα σε ένα εφιαλτικό όνειρο που με οδήγησε στην κατάθλιψη. Φαντάστηκα ένα κόσμο χωρίς ανίκανους διαιτητές. Στην ουσία φαντάστηκα ένα κόσμο χωρίς διαιτητολαγνια. Είδα μια εφιαλτική αλυσιδωτή αντίδραση να ξετυλίγεται μπροστά στα μάτια μου με δαιμονικούς ρυθμούς.
Τις τελευταίες μέρες έχω εξαφανιστεί. Δεν θέλω να ασχολούμαι με τίποτα που ανήκει στη σφαίρα του ποδοσφαίρου. Εδώ και μια εβδομάδα δε βλέπω εκπομπές , αποφεύγω τις αθλητικές συζητήσεις , απέχω από το δεξί μπακ και κλείνω το τηλέφωνο στο προπονητή της εξέδρας που λυσαει για μάταιες αναλύσεις γύρω από συστήματα και ασκήσεις επί χάρτου. Από την άλλη το έχω ρίξει στο ποτό ενώ κάθε βραδύ πηγαίνω στη πιάτσα με τα τραβέλια Σόλωνος και ζωοδόχου πηγής και αναθεματίζω, συνειρμικά, όλους εκείνους που κατάντησαν το ελληνικό ποδόσφαιρο τραβεστί , αλλοιώνοντας το χαρακτήρα του με το να εκτοπίζουν από τους κόλπους του περσονες στρειτ σαν τον τεροβιτσα.
Απλά σκέψου το ελληνικό ποδοσφαιρικό τοπίο να μην ασχολείται με διαιτητές. Απλά κλείσε τα μάτια σου και σκέψου το άγνωστο αύριο που ξημερώνει. Η ακατάπαυστη διαιτητολογια σταματά, η δικαιολογία-στήριγμα της ανυπαρξίας του ελληνικού ποδοσφαίρου καταρρέει, η εφημερίδες κλείνουν η μια πίσω από την άλλη γιατί δεν έχουν να δικαιολογούν παχυλούς τίτλους που πουλανε, οι παράγοντες στρέφονται σε ποιοτικές λύσεις για να επιζήσουν, νέα γήπεδα σύγχρονα με ανέσεις παίρνουν τις θέσεις των παλιών, ποδοσφαιριστές κοσμήματα κατακλύζουν τα ελληνικά τερέν και πάνω απ’όλα ο ειδήμων της μπάλας μεταμορφώνεται σ’έναν καλουπωμένο αναλυτή που επαινεί το σύστημα. Με πιάνει αναγούλα , ο,τι αγάπησα απειλείται με καταστροφή.
Θυμήθηκα το πρώτο παιχνίδι που είδα πιτσιρίκι. Ήταν ολυμπιακός ΑΕΚ στο Καραϊσκάκη. Φέρνω στην μνήμη μου τα πρώτα συναισθήματα όταν αντίκρισα με δέος το σκαμμένο από λακκούβες ταρτάν του φαληρικού γηπέδου και έκατσα με ένα σακούλι πασατέμπο στις κρύες τσιμεντένιες κερκίδες του. Ένα παιχνίδι αδιάφορο με λίγες φάσεις. 22 μαλακες να μη μπορούν να ανταλλάξουν μια πάσα , να είναι πιο αργοί και από την σκιά τους. Είχα γύρει στον ώμο του πατερά μου και λαγοκοιμόμουν. Θυμάμαι να είναι προς το τέλος του αγώνα όταν ο αξέχαστος κυράστας σηκώνει στο αέρα τον νεαρό καραγκιοζοπουλο, ο διαιτητής δε σφυρίζει τίποτα και όλο το γήπεδο στολίζει με μετριασμένα- για την σημερινή εποχή- βρισιδια τον χτυπημένο αντίπαλο, ένα μπουκάλι σκίζει τον αέρα και σφυρίζει κοντά στο αυτί μου. Ήταν η πρώτη φορά που έσκασα χαμόγελο στον αγώνα. Η απόλυτη διασκέδαση μέσα σε ένα καινούργιο κόσμο που 11 μαλακες προσπαθούν να βάλουν ένα τόπι στα δίχτυα. Τους αγαπώ αυτούς τους μαλακες αλλά πάνω απ’όλους αγαπώ τον 12το τον υπερμαλακα τον ειδήμονα της μπάλας εκεί πάνω στη κερκίδα , ανάμεσα σε σένα και σε μένα, μέσα σε σένα και μέσα σε μένα.
Χτες το βράδυ είδα το βίντεο με τις 10 χειρότερες σέντρες του Λουκά βυντρα. Μπαι φαρ το αγαπημένο μου. Κάπως συνηλθα. Λέω να επιστρέψω……

Τεροβιτσα γύρνα πίσω

…..ειδήμων

6 Σχόλια

Filed under διαιτησια

6 responses to “Τεροβιτσα γύρνα πίσω

  1. Αν είχα αθλητική εφημερίδα σε έκανα αρχισυντάκτη… Χαλαρά!

  2. …Παρόλο που είσαι βάζελος!

  3. gary ALEXANDER neville

    Αχ, γιατί δε βάζεις ένα λινκ; Πού να βρεθεί βίντεο με κακές σέντρες του Λούκα; Συλλεκτικό.

  4. χαρισιζ καλα ειμαι εδω …που να μπλεκω με εφημεριδες τωρα…(αλλα που ξερεις τοσες και τοσες ανοιγουν καθε μηνα)
    …τωρα για το χαρακτηρισμο βαζελος νταξ δε βαριεσαι ισως και να μην ειμαι, ακομα το ψαχνω!

    γκαρι το βιντεο αυτο ειναι δικο μου κοπιραιτ και θα το διαθεσω συντομα στην αγορα. Μπορει να μου στειλεις στοιχεια να στο στειλω εγω προσωπικα με δωρο μινιατουρα βυντρα. Εξοδα αποστολης δικα σου!

  5. «ο ειδήμων της μπάλας μεταμορφώνεται σ’έναν καλουπωμένο αναλυτή που επαινεί το σύστημα»

    η πλακα ειδημων ειναι οτι αυτο που επαινεις ειναι το ελληνικο συστημα. ο τραγικος διαιτητης, ο αμπαλος παιχτης, το λαμογιο παραγοντας, ολα αυτα ναι μεν εχουν τη γραφικοτητα και κατα συνεπεια τη γοητεια τους, αλλά τα στηρίζεις με τετοια συνεπεια που ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΠΩΣ ΓΙΝΕΙΣ. ο καλουπωμενος αναλυτης.

    καλως τον ειδημων (με μπινελικια)

  6. Ειδήμων δώσε το βίντεο στον λαό να μαθεί μπαλίτσα. Άσε που θα αποκτήσει και νέους οπαδούς ο Βυντρινιο. (μόνο στη χέρτα μην το στείλεις)

Σχολιάστε

