Πατρίς-οικογένεια –Ολυμπιακός

To συγκινητικό κάλεσμα του πρωταθλητή, προς όλους τους αγνούς και τίμιους οπαδούς των ερυθρολεύκων, να δηλώσουν στην εφημερίδα την περηφάνια που νιώθει κάποιος όταν υποστηρίζει τον κόκκινο θεό, ήταν άκρως επιτυχημένο. Τέτοια συσπείρωση έχω να δω από το αντίστοιχο κάλεσμα του Χριστόδουλου (περαστικά στον άνθρωπο) στο ποίμνιο του να δηλώσει την πίστη του στην ορθοδοξία όταν αυτή κλονίστηκε από την περίφημη υπόθεση των ταυτοτήτων. Μέσα σε μια διαρκή ονείρωξη για ευρωπαϊκές προοπτικές και μεγάλες προσδοκίες το αίσθημα του κόκκινου λαού ήρθε να εκφραστεί με το πιο ηχηρό τρόπο. Έτσι ο Χρήστος από την κοκκινιά , η Χριστίνα από την Θεσσαλονίκη και ο Πέτρος από την Κάτω ραχούλα Αιτωλοακαρνανίας ένωσαν τα χέρια , δημιούργησαν ένα ιδεατό κύκλο που αγκαλιάζει όλο το κόκκινο λαό και βροντοφώναξαν την περηφάνια τους που είναι ολυμπιακοί, δίνοντας ηχηρή απάντηση σε όσους δύναται να υπονομευόσουν και να αμφισβητήσουν την πίστη τους. Λέγεται ότι σε όλη τη χώρα, αυτή την ώρα που γράφεται το παρών ποστ γίνονται μυστικές συγκεντρώσεις από επώνυμους-ανώνυμους οπαδούς του ολυμπιακού όπου μικρά γκρουπ 10-15 Α.Ο ( Ανωνύμων ολυμπιακών) σχηματίζουν μικρούς κύκλους και ένας ένας πηγαίνει στο κέντρο αυτών και φωνάζει με στόμφο και πυγμή μέχρι να ματώσει το λαρύγγι του

«Γεια σας είμαι ο ειδήμων και ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ»

assets_large_t_942_192715_type11176.jpg

ΡΕ ΔΕ ΣΟΒΑΡΕΥΟΜΑΣΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ…….ΓΡΑΦΙΚΟΙ!

12 Σχόλια

Filed under πρωτοσελιδα, Θρύλος

12 responses to “Πατρίς-οικογένεια –Ολυμπιακός

  1. Αν και ολυμπιακός (και μάλιστα περήφανος :P), συμφωνώ ότι κάποια πράγματα αγγίζουν τα όρια της γραφικότητας. Όχι ακριβώς τα αγγίζουν, τα αγκαλιάζουν και ασελγούν πάνω τους.
    Πες μου όμως ειλικρινά ειδήμωνα, ότι αυτό είναι το μόνο γραφικό πρωτοσέλιδο που είδες τις τελευταίες μέρες, για να μην πω μόνο σήμερα. Κάτι τανκ είδα να κυκλοφορούν…

  2. Χεχε…Μεγάλες στιγμές ζεί ο αθλητικός τύπος…

  3. Ειπαμε να ειμαστε ομαδα-εταιρεία λαικής βάσης. ΟΚ. Καλα το Περίφανος να το δεχτώ, αλλά το Ολιμπιακός…
    Ε όχι κύριε Πρόεδρε…

  4. Όσο θα αυξάνονται οι αθλητικές εφημερίδες τόσο περισσότερες σαχλαμάρες θα βλέπουμε στα πρωτοσέλιδα. Για τα ενδότερα των περισσότερων εφημερίδων δεν αναφερομαι διότι σχεδόν πάντα σαχλαμάρες έγραφαν…

  5. Περιμένα μιάμιση ολόκληρη μέρα αλλά ο χρόνος σας έληξε.
    Τον Γιώργο Φούντα που είναι «ΟΛΙΜΠΙΑΚΟΣ» δεν τον είδε κανείς;

    (έχω κι άλλη μια αποκάλυψη αλλά μη τα θέτε όλα δικά σας, έχουμε και την day job να σκεφτούμε)

  6. Σήμερα με +6 από τους περίφανους ερυθρόλευκους πιστούς νοιώθω κι εγώ πολύ περίφανος που είμαι ΑΕΚ! Μόνο σήμερα όμως, αύριο έχω και άλλα πράγματα να ασχοληθώ!

    Καραγκιοζιλίκια και κιτσαρία, μια ζωή αυτό ήταν αυτή η εφημερίδα!

  7. Το αυριανό του πρωταθλητή φαντάζομαι θα είναι

    Κύρος Βασσάρας
    «δεν είμαι περήφανος που είμαι διαιτητής»

  8. redfan

    Και να χε κ αδικο ε? :S

  9. ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!

  10. Ζούμε ιστορικές στιγμές!

    Όμως εγώ που δεν πρόλαβα να προσυπογράψω, τι θα δείχνω στο παιδί μου όταν μεγαλώσει?..

  11. Η SPOTBET ΣΑΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΦΕΡΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!

Σχολιάστε

