Όταν συνάντησα τον Σωτήρη Νίνη.

Χτες συνάντησα τον φίλο μου τον Νινη. Δεν είναι και δύσκολο να τον προσεγγίσεις στις μέρες που διανύουμε. Δηλαδή πιο εύκολο είναι να συναντήσεις το Νινη παρά τον Ψωμιάδη στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.. Τον συνάντησα σε μια εκδήλωση του Νες Κουίκ να μοιράζει αυτόγραφα σε ανήλικους θαυμαστές του. Βρήκα την ευκαιρία να τον πλησιάσω και να του ψιθυρίσω κάποια πράγματα στο αυτί. Ο τόνος της συνομιλίας μας ήταν περά για πέρα φιλικός και συμβουλευτικός

– Θα στο πω ευθέως. Εξαφανίσου από προσώπου γης. Δηλαδή βγάλε ταμπέλα κλειστών λόγο υπερβολικής έκθεσης στον τύπο και φύγε διακοπές. Δε θέλω να δω την εφηβική σου μουρακλα ξανά ρε παιδί μου… άρχισα να του τα ψέλνω λίγο απότομα, είναι αλήθεια.

-Καταρχάς σε συμπαθώ. Να το ξέρεις ότι ίσως να έχεις και ταλέντο. Αλλά ρε Σωτήρη δεν αντέχω να σε βλέπω κάθε μέρα σε όλα τα πράσινα πρωτοσέλιδα. Δε μπορεί να μου πασάρουν το παραμύθι ότι είσαι ο Μεσι της Ελλάδας και να τραβάω τις λιγοστές τρίχες στο κεφάλι μου. Με μαθηματική ακρίβεια θα με οδηγήσουν να σε μισήσω και δε πρέπει,…εδώ ο Σωτος φάνηκε λίγο σαστισμένος αλλά εγώ δε πτοήθηκα

-Φίλε μου Σωτήρη σε παρακαλώ σταμάτα να πηγαίνεις σε κάθε εκδήλωση δημοτικών σχολείων για να μοιράζεις μετάλλια και τιμητικά βραβεία σε μικρούς μαθητές. Όχι μόνο τρομάζω να ξεχωρίσω σαν βλέπω σχετικά ρεπορτάζ στην τιβί τον μαθητή από αυτόν που απονέμει το βραβείο αλλά σε λίγο θα νομίζω ότι είσαι φτασμένος και αναγνωρισμένος βετεράνος στα 17 σου…ύστερα του εξιστόρησα το προσωπικό μου πόνο

-Νομίζω, αγαπητέ Σωτήρη, ότι φλερτάρω με τάσεις τρέλας ένα πράγμα. Ξυπνώ και βλέπω παντού φαντάσματα του Νινη, κάτι σαν αυτά του Γκόγια. Ο Νίνος μοιράζει αυτόγραφα, ο Νινης υπογράφει νέα αναπροσαρμογή συμβολαίου, ο Νινης σήμερα πρωτογάμησε, ο Νινης πήρε 20 στη φυσική αγωγή, ο Νινης παίζει τάβλι στις ελεύθερες ώρες του με τον Ελινι Δημουτσο, ο Νινης είναι Κριός με ωροσκόπο ταύρο…ο Νινης είναι..Ημαρτον ρε αδελφέ μου. Δηλαδή να φανταστείς εύχομαι κάποιοι να δώσουν ένα τυχαίο παίχτη στην ομάδα σου μπας και σωθούμε από σένα και τα τερτίπια σου. Ξέρω δε φταις και εσύ αλλά λίγο ακόμα από την μουτσουνάδα σου να μου πλασάρουν και θα αυτοπυρποληθώ.
Γι αυτό αγορίνα μου φύγε, φύγε όσο μακριά μπορείς. Πάρε ένα αντίσκηνο και τράβα σε ερημική παραλία να σε κάψει ο ήλιος. Μην αφήσεις να σε κάψουν αυτοί.

Κατά την διάρκεια αυτού του παράλληλου μονολόγου ο Σωτήρης με άκουγε ολίγο απορημένος είναι αλήθεια αλλά με προσοχή με το γνωστό βλέμμα στο πάτωμα και το μόνιμο χαμόγελο στα χείλη σαν τον Μιτς στο “so you think you can dance”. Δεν έβγαλε άχνα σαν τελείωσα απλά μουρμούρισε ένα ευχαριστώ και πρόταξε το χέρι του δίνοντας μου ένα αυτόγραφο.

Το πήρα βιαστικά και έφυγα γιατί 2 ντουλάπες συνοδοί μου έκαναν νόημα να αποχωρήσω και τρία πιτσιρίκια εκνευρισμένα που περίμεναν στην ουρά άρχισαν να μου κλωτσούν το πόδι. Πάραυτα ελπίζω να με ακούσει, για το καλό όλων μας.
assets_large_t_1041_411553_type11444.jpg
Ο Σωτηρης με ενα παιδικο του φιλο αγκαλιτσα!

3 Σχόλια

Filed under Ιστορίες, Νίνης

3 responses to “Όταν συνάντησα τον Σωτήρη Νίνη.

  1. Τα γεγονοτα που παραθετω ειναι φανταστικα…για να αποφυγουμε και τις παρεξηγησεις..λεω εγω τωρα

  2. Σωστός!
    Ο Νίνης είναι από τις λίγες αξίες (ποδοσφαιρικές και ήθους) που έχουμε. Προφυλάξτε τον!

Σχολιάστε

